The Fearless School
  • Home
  • Despre noi
    • Echipă
    • Practică & Voluntariat
  • Programele noastre
    • Verzui
    • Grădinița democratică
    • Makerspace
    • Cercul Siguranței
    • Fearless Dates
    • Bringing Baby Home
    • Fearless START
    • Fearless Sustenabil
    • Fearless Library
  • Calendarul evenimentelor
  • Blog
  • Întrebări frecvente
  • Contact
  • Home
  • Despre noi
    • Echipă
    • Practică & Voluntariat
  • Programele noastre
    • Verzui
    • Grădinița democratică
    • Makerspace
    • Cercul Siguranței
    • Fearless Dates
    • Bringing Baby Home
    • Fearless START
    • Fearless Sustenabil
    • Fearless Library
  • Calendarul evenimentelor
  • Blog
  • Întrebări frecvente
  • Contact
Search by typing & pressing enter

YOUR CART

Fearless Kids

Fearless Kids - program de educație în natură pentru copiii de 3-6 ani

Picture
Fearless Kids este programul nostru zilnic pentru copii cu vârste cuprinse între 3 și 6 ani, copii cu vârsta de grădiniță. 

Fearless Kids este un program de tip democratic pre-school, parte a EUDEC - European Democratic Education Community, în proces de acreditare ca organizație care respectă drepturile copiilor și ale tinerilor.
​
Învățăm în grupe mixte de vârstă, cu accent pe dezvoltarea autonomiei, pe antrenarea emoțiilor, pe dezvoltarea rezilienței, a creativității, a curajului. 
​
Învățăm în natură, într-un proces educațional bazat pe Cercul Siguranței și pe Teoria Siguranței Psihologice, în modelele educației democratice, auto-dirijate, adaptate vârstei copiilor.
Completează formularul de intenție

Program 09.00 - 16.00
Sosire începând cu ora 08.00
​Plecare până la ora 17.00
8 Septembrie 2025 - 19 Iunie 2026
Cost tipic 2400 lei/ lună
​Posibilitate de plată diferențiată

Misiune 

Nu știm dacă și tu ai copilărit ca noi, afară, prin grădini, păduri și dealuri, cu zile la foc, cu ajutat bunicii și părinții cu d-ale casei (de la curățenie la pus murături), dar dacă ai amintiri de felul ăsta, vei înțelege mai ușor ce fel de copilărie vrem să le oferim copiilor care vin în Fearless Kids. Poate nu ai copilărit așa, dar vrei asta pentru copilul tău. 

Noi ne imaginăm o copilărie tihnită, domoală, așezată, cu iubire, natură, multă joacă și sprijin, în așa fel încât la plecarea din program, la 6 ani, copiii să aibă o bază sigură - cu atașament sănătos, cu reziliență, creativitate, curaj și curiozitate pentru lumea întreagă, de la lumea familiei la cea școlară. 

Ne imaginăm un program în care copiii învață să iubească învățarea, dar fără a li se cere un CV la final de program, fără a căuta să vedem ce-l recomandă pentru X facultate, fără presiunea productivității, dar cu suficientă expunere la tot felul de posibilități și oportunități de explorare. 

În Fearless Kids copiii învață în ritmul lor, iar educatorii lor, Radu (dimineața) și Izi (după-amiaza) se vor asigura că au oportunitățile relevante și creative pentru a-și dezvolta reziliența, încrederea în sine și în alții, curajul, independența și autonomia, capacitatea de luare a deciziilor, capacitatea de a gândi creativ și critic, de a comunica asertiv și non-violent, de a gestiona conflicte și de a rezolva probleme, de a acționa cu blândețe și bunătate, de a aprecia natura și natura umană. Pe lângă toate astea mai sunt dezvoltarea cognitivă și dezvoltarea abilităților și atitudinilor specifice diferitelor activități. 
Picture
Picture
Picture
Picture
Fearless este mai mult decât o grădiniță - este o comunitate. Am observat cu mare drag felul în care Fearless se deosebește de alte grădinițe în cadrul vizitei ce ne-a făcut să alegem această comunitate pentru băiețelul nostru fără rețineri: o comunitate deschisă, receptivă și blândă, atentă la tot ce ne înconjoară, cat și la noi, la fiecare copil și părinte.
Aici este locul în care copiii pot explora exteriorul, pot atinge, pot testa, își pot imagina și pot crea, cât și locul în care pot explora interiorul - bucuria, frustrarea, impunerea limitelor și câștigarea încrederii în propriile forțe. Aici este locul unde sentimentele sunt încurajate, nu inhibate, unde exprimarea este exersată, nu impusă și unde se pune cu adevărat preț pe dezvoltarea copiilor în mod integral, sănătos, neînfricat.
Miriam

Cum arată interacțiunea cu părinții în Fearless Kids

Începem cu voi, adulții care citiți acest text, pentru a răspunde poate unor întrebări pe care le aveți în minte:
  • Între 08.00 - 09.00: sosiți cu copilul la Fearless
  • În primele 2 săptămâni de acomodare: puteți rămâne cu copilul (un părinte) și să-l ajutați să învețe să se bucure de spațiu, de educatori, de copii, să învețe cum să navigheze prin casă, curte, program și relații noi. Perioada de acomodare lină vine cu un plan gândit pentru fiecare dintre voi (și adulții și copiii implicați), care să completeze un ghid al familiilor pe care vi-l oferim înainte de începerea anului educațional cu noi.
  • Începând cu ora 13.00 veți putea citi pe slack primul jurnal scris de Radu (educatorul de dimineață) - așa aflați cum le-a fost dimineața copiilor.
  • Când termină și Izi de lucrat cu copiii, pe la 17.00, va publica și ea jurnalul ei cu restul activităților.
  • Între 16.00 și 17.00 este oră de joacă și de preluare a copiilor.
  • Masa de prânz este servită la Citrus Bistro, restaurantul pe lângă care trecem cu toții când intrăm în curtea Fearless. Meniul este gândit special pentru noi, copiii învață bune maniere în restaurant, au diversitate în ceea ce mănâncă (meniurile se repetă la două săptămâni), iar plata este făcută săptămânal, de către părinți direct în restaurant. În fiecare săptămână părinții aleg ceea ce va mânca copilul săptămâna următoare (cu opțiuni de meniu tipic și vegetarian, doar felul 1, felul 2 sau ambele). În caz de alergii și intoleranțe ne adaptăm și personalizăm meniul.
  • Comunicăm pe slack (în canale dedicate diferitelor subiecte - de la jurnale, la anunțuri sau grup de schimb de resurse, ori în mesaje directe), dar și la telefon (vă sunăm când copilul vrea să împărtășească ceva, să întrebe ceva, nu doar dacă e vreo urgență).
  • ​Avem 3 întâlniri pe an între educator și familie: unul dintre educatori va deveni coach-ul copilului vostru. Un coach este acel educator care vă ajută să vă gândiți la ce vreți să învețe copilul vostru, îl sprijină pe copil să se gândească la același lucru și apoi adaugă contribuțiile educatorilor copilului. Coach-ul are imaginea de ansamblu a obiectivelor, a activităților planificate și a progreselor și rezultatelor copilului. Întâlnirea dintre Coach și Familie are de regulă o durată de 45-50 de minute. La nevoie adăugăm mai multe întâlniri, uneori facem și planuri de intervenție (pentru o schimbare în familie, un comportament ce necesită abordat, un eveniment traumatic, o situație de abordat în manieră atipică). 
  • Mai avem 3 întâlniri de comunitate pe an, acestea fiind pentru noi toți, să ne bucurăm unii de alții și de ceea ce construim împreună pentru copiii noștri. 
Testimonial

Cum arată zilele copiilor în Fearless Kids

Acum avem de povestit mai mult, că e despre copii și asta ne bucură sufletele!
​​
La ora 09.00 începem cercul de dimineață (prima ședință din zi) în care vorbim despre emoții (cum ne simțim, cu ce energie începem ziua) și despre nevoi și dorințe - ce ne dorim pentru noi înșine, ce nevoi avem de la colegii noștri și de la educatori. Cercul de dimineață este despre a veni împreună, așa cum suntem și despre a înțelege ce avem nevoie pentru a avea o zi bună. Este și despre veselie și ghidușie, despre a ne pregăti mințile pentru explorare, joacă și învățare. 

Între ședința de dimineață și masa de prânz avem oferte. Așa denumim noi activitățile/ materiile din orar. Le denumim așa pentru că, asumat și conștient, procesul educațional este o invitație și nu o obligație. Invităm copiii într-o călătorie educațională, cu respect pentru energiile lor, pentru emoțiile și interesele lor. Copiii ni se alătură pentru că sunt curioși, pentru că își doresc asta (motivație intrinsecă) sau pentru că au încredere în educatori și în proces. Recompensa, pedeapsa și obediența nu sunt motive pentru a ne implica și a participa. 

Ofertele sunt de 3 tipuri: oferte structurate, oferte semi-structurate și oferte nestructurate, iar o zi le conține pe toate trei.

Ofertele structurate sunt cele pe care le pregătim înainte de ziua în care au loc, pe baza obiectivelor pe care le avem pentru grup sau pentru fiecare în parte, în baza direcțiilor pe care ni le-am stabilit la început de an educațional. Ofertele structurate au tematică, obiective, metode și tehnici (la la introducere, la evaluare și închidere). Știm ce vrem să facem și ne așteptăm la anumite rezultate (prevăzute), deși sunt momente în care descoperim și rezultate noi, neașteptate, pe care le includem ulterior în procesele noastre.

Ofertele semi-structurate sunt acele activități în care știm de unde plecăm (tematică, obiective și uneori metode și tehnici sau resurse educaționale deschise), dar nu știm exact unde ajungem. Ofertele de genul ăsta sunt puternic influențate de copii, uneori de vreme sau de resurse, dar întotdeauna de starea lor de spirit, de creativitatea și de resursele lor interioare din acea zi/ acel moment. O astfel de ofertă poate fi una de gătit în care copiii aleg, la început de activitate, ce vor să gătească (fie în funcție de ce au în cămară, fie de ce vor să mănânce și urmează să facă rost de ingrediente). 

Ofertele nestructurate sunt acele momente din zi când educatorul, cu intenție, pășește în spate și face loc jocurilor spontane, a jocurile "de-a ..." ocupă spațiu și timp. Copiii se organizează natural, folosesc materialele cum vor. Joaca asta liberă este extrem de importantă pentru dezvoltarea copiilor, iar studiile continuă să-i demonstreze această importanță. Joaca liberă este observată de educatori, care integrează apoi observațiile în ofertele și ședințele ulterioare. Educatorul, pe lângă rolul de observator, poate fi și participant dacă cei mici îl/ o invită în joc, dar nu va ghida, conduce, dirija jocul.

Fiecare zi are toate aceste oferte, echilibrat și ancorat în dinamica de grup și în obiectivele pentru grup.

Orarul pentru fiecare semestru îl gândim în funcție de cine sunt copiii care formează grupul (pasiunile, interesele, personalitățile lor, vârstele copiilor, toate astea influențează și uneori dirijează procesele și orarul), de anotimp și de viața comunității. Asta înseamnă că nu avem încă orarul pentru toamna lui 2025, dar vă putem spune ce oferte facem în ultima vreme, pentru a vă face o idee:
  • ​gătit - de la meniu, la creatul listei de ingrediente, verificat cămara și mers la cumpărături pentru acele ingrediente care ne lipsesc, gestionarea banilor pe care-i avem, pregătirea pentru gătit, pregătirea mesei și servirea bunătăților pe care le-am gătit împreună; uneori nu mâncăm imediat ceea ce gătim - poate trebuie să așteptăm o zi sau două, de exemplu ca pentru înghețata naturală pe care o facem, iar uneori e nevoie de zile sau de săptămâni, ca în cazul murăturilor pe care le punem;
  • yoga - ne mișcăm și învățăm cum să identificăm ceea ce simțim în corpurile noastre cu fiecare mișcare, exercițiu și poziție efectuată; învățăm să fim atenți la propriile corpuri, să avem răbdare, ne îmbunătățim flexibilitatea și echilibrul, învățăm să ne relaxăm (iar asta ne face să relaționăm mai bine, dar și să ne odihnim mai bine);
  • grijă, bunătate și blândețe, RAK - implementăm curriculum pentru Random Acts of Kindness și asta ne face să învățăm despre respect, grijă, includere, integritate, responsabilitate și curaj, dar și să aplicăm zi de zi ceea ce învățăm, având activități specifice și provocări în grădi, acasă și în comunitate;  
  • română - învățăm bazele cititului și ale scrisului, de la a desena litere cu degetul în făină sau noroi, la a le crea din crenguțe sau alte materiale, până la a le scrie în caiete tip, până când le cunoaștem atât de bine încât să formăm cuvinte și apoi propoziții; învățăm să citim cărțile pe care ni le citesc alții, în timp ce învățăm dragul de a citi și de a scrie.
  • meșterit - niciodată nu știm cum ies sesiunile de meșterit! Uneori este despre a tăia cu fierăstrăul crengi, scânduri sau picioare pentru scaunul la care lucrează o echipă, alteori este despre cioplit și bătut cuie, alteori despre a sculpta și a lipi tot felul de lucru; Makerspace-ul este locul în care se întâmplă minuni și în care oricine poate face orice!
  • teatru de improvizație - cel mai amuzant mod de a învăța cum să colaborăm, cum să acceptăm contribuțiile altora, cum să facem greșeli, cum să ne creștem încrederea în noi înșine și în ceilalți, cum să rezolvăm probleme, dar și cum să îmbrățișăm spontaneitatea; 
  • joacă liberă - joaca de-a magazinul, de-a pisicile, sau de ce mai vor copiii este extrem de importantă în dezvoltarea copiilor; cercetările științifice subliniază că este elementul central în dezvoltarea lor, având un incredibil impact în dezvoltarea independenței, a autonomiei, a încrederii în sine, a dezvoltării curiozității și a experimentării; joaca liberă este foarte importantă în auto-reglarea emoțională, în socializare și dezvoltarea de relații sănătoase, în gestionarea conflictelor și a rezolvării de probleme; cele mai armonioase momente la care poate asista oricine sunt momentele astea, neplanificate, nestructurate, momentele de copilărie!
  • grădinărit - în Fearless învățăm despre anotimpuri, despre luni și despre ce facem în grădină în fiecare lună a anului; curățăm grădina, o pregătim pentru răsadurile crescute tot de noi, udăm plantele, le curățăm, apoi ne bucurăm de flori, de plante aromatice și de legumele crescute chiar de noi;
  • matematică - explorăm lumea cu ochi matematici, de la a găsi pattern-uri și modele în natură, la a sorta, măsura, cântări, număra, scădea și aduna; facem matematică în natură, în noroi, cu frunze și crenguțe, cu pietre și castante, dar și în bucătărie folosind cântarul și foi și creioane, uneori senzorial, alteori cu creionul în caietul tip;
  • lucru manual - avem tot felul de activități de tipul arts and crafts, fie că este vorba de împâsilt lână sau de făcut semne de carte, ori că facem jucării cu propriile mâini, ori felicitări în tehnica linogravurii, invitațiile la lucru manual sunt mereu aducătoare de satisfacții și multă creativitate.
  • cusut, tricotat și croșetat - învățăm să tricotăm și să croșetăm folosindu-ne propriile mâini și degete, dar și cu andrele și croșete de mărimi diferite, în funcție de proiectele pe care ni le planificăm singuri; învățăm să coasem și să reparăm lucruri, ori să facem tot felul de lucrușoare noi; învățăm răbdarea, concentrarea, disciplina, pe lângă abilitățile matematice care vin împreună cu experiența asta.
  • lego serious play - în Fearless avem momente de joacă liberă cu lego, dar și momente în care lego-ul devine modul în care învățăm să gândim cu mâinile; oferta asta respectă filosofia lego serious play, în care trebuie să răspundem la o provocare sau o întrebare deschisă, iar piesele de lego sunt răspunsul la întrebare; toată lumea construiește, toată lumea povestește și toată lumea își dezvoltă gândirea critică, capacitatea de a formula întrebări, răspunsuri, de a compara, prezenta și de a avea încredere în propria persoană; ne dezvoltăm abilitățile de comunicare, mai ales în fața grupului;
  • muzică - ce frumoasă este o viață în care avem muzică! În Fearless muzica vine și de pe aplicații, dar și de pe discuri vinil, ori creată de copii în instrumente făcute de ei, ori cumpărate pentru ei; dansăm și cântăm cu orice ocazie, în ofertă și în afara ei;
  • filosofie pentru copii - unii oameni cred că orice spun cei mici e conținut pentru emisiuni de genul Copiii spun lucruri trăznite, dar dacă îi ascultăm nu pentru a râde de ei sau cu ei, copiii au înțelepciune și idei care sunt de ascultat și de reflectat; dacă mai adăugăm și metode specifice filosofiei, adăugăm peste curiozitatea cu care ei se nasc și curiozitatea educată și deschiderea la a vorbi despre idei;
  • povești și storytelling - nu există zi în Fearless fără povești! Citim, ascultăm, povestim. Descoperim cărți noi constant și ne bucurăm de momentele când recitim câte-o carte din care scoatem noi înțelesuri mereu; oferim spațiu pentru ca oricine să spună Oare ți-am povestit despre ziua când.. sau să inventeze povești, ori să se conecteze la poveștile altora. Poveștile sunt terapeutice, ne ajută să ne dezvoltăm pe toate planurile și sunt prilej de conectare unii la alții, adulți și copii; 
  • engleză - fie că este în jocuri ale copilăriei sau în metode specifice, avem ocazia să învățăm limba engleză și cu Alex (vorbitor nativ, facilitator Fearless) și cu educatorii Fearless Kids, Izi și Radu. Facem asta de câteva ori pe săptămână, cu atenție la interesele și curiozitățile copiilor; 
  • teatru de umbre - poate să fie o ofertă semi-structurată în care joaca este de data asta cu lumini, umbre, marionete, mânuțe și cu propriile corpuri, dar poate să fie și timp nestructurat - ca o invitație la joacă, și timp structurat în care spunem o poveste în scene (și ecrane) succesive;
  • desen, colorat și pictură - de la o foaie goală și materiale disponibile, la exersat anumite tehnici de desen sau de pictură, ori la colorat în cărțile de colorat, de la personaje preferate, la mandale sau street art.

Partea faină pe care n-am spus-o până acum: educatorii Fearless sunt cei care fac ofertele și invitațiile la joacă, dar și cei care-i sprijină pe copiii care vor să fie facilitatori/ educatori și care vor să îi ajute pe colegi să se joace ceva, să învețe ceva, să facă ceva. Copiii învață despre învățare, despre educație, despre grupuri și despre metode. 

După primele oferte din zi, servim masa de prânz la Citrus Bistro.

După masa de prânz, unii copii merg cu Radu să doarmă în casă, alții merg afară cu Izi și să reînceapă explorarea. 

Până la gustarea de la ora 3 și jumătate mai avem o rundă cu 1 sau 2 oferte, după care ne oprim să mâncăm și să ne jucăm până vin părinții. 

La gustare povestim și despre cum a fost ziua și reflectăm la ce a mers bine și ce putem schimba în ziua ce urmează. 

Miercurea avem school meeting - o întâlnire în care ne uităm la cum merg lucrurile în Fearless Kids (și uneori chiar și în celelalte programe cu care interacționăm). Copiii aduc subiecte în discuție, de la idei de ce și-ar mai dori în grupa lor (poate o carte anume ori o jucărie nouă), la conflicte pe care nu reușesc să le rezolve, ori excursii de planificat. 

Vinerea dimineață avem Flying Squad - învățarea bazată pe locație - luăm cartierul și orașul la pas și învățăm de la toate excursiile spontane și planificate pe care le avem.

Vineri după-amiaza avem gratitude meeting - o întâlnire în care exprimăm mesaje de gratitudine, de recunoștință și de mulțumire pentru diferitele lucruri care ne-au făcut săptămâna mai bună. 

Picture
Picture
Picture
Picture
Omulețul nostru s-a alăturat Fearless School la vârsta de 3 ani, iar acum, la aproape de 6 ani, suntem recunoscători pentru timpul petrecut aici. A fost un loc unde a avut parte de experiențe  diverse și valoroase: de la făcut liste de cumpărături și mers efectiv la cumpărături, până la pregătirea unei rețete cu ingredientele alese, gătit atât în interior, cât și în aer liber, ieșiri la muzee, grădinărit, meșterit și foarte mult timp petrecut în natură. Toate activitățile au fost gândite astfel încât să-i ofere învățare practică si conectare reală la lumea din jur.Dezvoltarea emoțională este privită cu multă atenție în Fearless School, aici copiii sunt ascultați, înțeleși și sprijiniți să își recunoască și exprime emoțiile. Asta a contat enorm, mai ales în momentele mai dificile — am simțit că nu suntem singuri, ci că facem echipă cu oamenii din grădiniță.Recomandăm cu drag Fearless School tuturor părinților care își doresc un mediu în care copiii pot explora liber, sunt priviți în mod individual și unde simți că echipa Fearless School este atentă la nevoile reale ale fiecărui copil.
Carmen

De ce să alegeți un astfel de program pentru copilul vostru?

  • pentru că natura îi face pe copii mai sănătoși
  • pentru că natura îi face pe copii mai bucuroși, mai fericiți
  • pentru că natura îi face pe copii mai deștepți
  • pentru că natura îi face pe copii să le pese de mediul natural
  • pentru că educația democratică îi face pe copii mai autonomi
  • pentru că educația democratică îi face pe copii să își folosească vocea puternică
  • pentru că educația democratică îi face pe copii să dezvolte abilități de ascultare activă
  • pentru că educația democratică îi ajută pe copii să exploreze interese și pasiuni
  • pentru că joaca senzorială îi ajută pe copii să se regleze emoțional
  • pentru că joaca senzorială îi face pe copii să învețe cum să se întrebe lucruri 
  • pentru că joaca senzorială îi face pe copii să învețe cum să răspundă întrebărilor proprii
  • pentru că antrenarea emoțiilor îi face pe copii mai inteligenți emoțional 
  • pentru că antrenarea emoțiilor îi face pe copii să aibă relații mai bune
  • pentru că antrenarea emoțiilor îi face pe copii rezilienți
  • pentru că învățarea comunicării asertive îi învață pe copii despre limitele personale
  • pentru că învățarea comunicării nonviolente îi învață pe copii că trăiesc în și prin relații
  • pentru că modul în care (învățăm să) gestionăm conflictele îi ajută pe copii să-și înțeleagă partea lor de responsabilitate și că sunt împreună cu ceilalți, ca echipă, în fața conflictelor
  • pentru că riscurile din activitățile în natură și în educația auto-dirijată îi învață pe copii cum să greșească, cum să încerce iar, cum să aibă curaj și inițiativă
hai în program să vezi tu cum ai completa lista asta de beneficii (validate științific)
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Calendarul educațional Fearless Kids

Începem prima zi de program pe 8 septembrie 2025 și încheiem pe 19 iunie.

Avem 172 de zile de program, pe parcursul a 36 săptămâni de activitate.
​
Vacanțele noastre sunt similare, dar nu identice cu cele din alte programe și grădinițe.

Costuri

Valoarea contractului pentru Fearless Kids este de 26000 lei. După plata avansului de 2000 lei (la înscriere, reînscriere/ semnarea contractului) rămân 10 rate egale, lunare, de 2400 lei. Dar dacă posibilitatea de plată este diferită, putem avea, de la caz la caz:
  • suma tipică lunară: 2400 lei;
  • o sumă mai mare: 2400 lei + cât dorește familia voastră;
  • o sumă mai mică de 2400 lei, diferența fiind plătită din bugetul creat de către asociație și ceilalți părinți care contribuie mai mult.
Posibilitatea de plată diferențiată ne ajută să ajungem la mai multe familii care ar beneficia de educație în natură, democratică, cu grijă pentru emoții. În cazul unei plăți diferențiate vom avea fie reducere, fie cost tipic (factură și chitanță) la care se adaugă donație lunară (chitanță).

Rata lunară acoperă: toată experiența educațională, inclusiv excursiile la muzee, parcuri, grădini, materiale educaționale, un tricou Fearless Kids, două gustări pe zi (fructe, legume, semințe, nuci)

Rata nu acoperă masa de prânz.
​
Pentru înscriere sau testare nu percepem taxe.
Picture

Hai în procesul de înscriere - sesiunea septembrie (2-5 septembrie 2025)

Facem înscrieri pentru anul educațional Septembrie 2025 - Iunie 2026 conform următorului proces:
  1. completează formularul de înscriere în perioada 18 august - 1 septembrie; 
  2. pe 2 septembrie (marți) de la ora 18.00, hai la Ask Me Anything - eveniment online de 60 - 90 minute; poți afla mai multe despre noi din prezentarea noastră, dar puteți adresa oricare întrebare, de la ce mănâncă cei mici, la cum arată o zi de grădi și cum sunt gestionate conflictele.
  3. pe 3 septembrie te invităm în vizită să vezi spațiul nostru;
  4. iar pe 4 septembrie invităm copilul și un părinte la o dimineață de test - 3 ore de joacă, explorare, cunoaștere și învățare, între 09.00 - 12.00;
  5. pe 5 septembrie ne putem vedea/ auzi să povestim dacă vrem să continuăm împreună;
  6. dacă ne vrem reciproc, semnăm contractul și plătești o rată în avans și începem colaborarea fie din 8 septembrie, fie la o dată aleasă de tine/ împreună. 
Completează formularul de intenție
Hai pe instagram
Toate drepturile rezervate ​

Asociația
​The Fearless School

Strada Donath, nr. 146a
Cartier Grigorescu, Cluj-Napoca, Romania

​​Telefon: 0730 293 998 (program: 09.00 - 13.00)
Email: [email protected]
 ​